Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii nr. 544/2001 privind liberul accesul la informațiile de interes public

1. Proiecte ale actelor normative (Hotărâri ale Consiliului Local, Dispoziții ale Primarului);

2. Hotărâri cu caracter normativ ale Consiliului Local al orașului Dolhasca;

3. Dispozițiile cu caracter normativ emise de primarul orașului Dolhasca;

4. Componența Consiliului Local al comunei, nominală , numerică și apartenența politică;

5. Procesele verbale ale ședințelor Consiliului Local;

6. Informări întocmite de Primarul orașului Dolhasca privind starea economică și socială a localității, în concordanță cu atribuțiile ce revin autorităților administrației publice locale, precum și informări asupra modului de aducere la îndeplinire a hotărârilor Consiliului Local;

 7. Instrucțiuni, norme, regulamente și circulare cu caracter dispozitiv primite de la organele central ale administrației;

8. Documente ce stau la baza organizării și desfășurării licitaților publice pentru închirierea , concesionarea sau vânzarea bunurilor aparținând domeniului public/ privat al comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotărâri ale Consiliului Local care aprobă organizarea și desfășurarea licitației, planuri de amplasare;

9. Planurile urbanistice generale, regulamentul de urbanism, planurile urbanistice de detaliu, planurile urbanistice zonale, planurile de situație și construcții provizorii;

10. Lista certificatelor de urbanism, autorizațiilor de construire, certificatelor de nomenclatură stradal, construcții provizorii;

11. Lista certificatelor de oportunitate, autorizațiilor de ocupare a domeniului public, autorizațiilor eliberate în baza prevederilor legale;

12. Actele necesare în vederea instituirii de tutelă, curatele, asistența socială a persoanei vârstnice în vederea încheierii unui act juridic de înstrăinare în scopul întreținerii și îngrijirii sale; 14. Studii de fezabilitate, proiecte tehnice, avize pentru finanțarea și executarea obiectelor de investiții de interes local;

13. Orice informație privind situația unui obiectiv de pe raza orașului Dolhasca;

14. Situația lunară a beneficiarilor de ajutor social;

15. Documentațiile tehnice de execuție pentru lucrările de investiții;

16. Declarațiile de avere ale aleșilor locali și ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei orașului Dolhasca;

17. Minutele ședințelor publice organizate în condițiile Legii nr. 52/2003, privind transparența decizionala în administrația publică;

19. Raportul Anual privind transparența decizională conform prevederilor Legii nr. 52/2003;

20. Informații privind nivelurile impozitelor și taxelor locale, stabilite conform hotărârilor Consiliului Local, modul de calcul a acestora, contribuabilii care beneficiază de facilitate fiscală, precum și informații care privesc aplicarea oricăror alte dispoziții privind impozitele și taxele locale;

21. Informații privind activitatea culturală desfășurată pe teritoriul orașului Dolhasca;

22. Informații despre programele cu finanțare externă;

23. Listele cu ofertele declarate câștigătoare pentru achizițiile publice, servicii și lucrări;

24. Anunțurile privind organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante.